Підсумкові цифри продажів акумуляторів для електромобілів за 2015 рік показують, що компанія Panasonic утримує першість, а BYD і LG Chem продовжують зростати, пише Сlean technica.
Продаж літій-іонних акумуляторів Panasonic за рік склав 4,552 мегават-годин (МВт-год). Ця цифра показує досить стрімке зростання у порівнянні з 2014 роком – коли компанією було продано 2726 МВт акумуляторів. Частка компанії на ринку залишається на рівні близько 38%. Причиною першості Panasonic на ринку в значній мірі є партнерство компанії з Tesla Motors, а також відносно великі розміри пакету акумуляторів, які використовуються в Tesla Model S і Model X. Battery Producer | 2015 (MWh) | 2014 (MWh) | % of 2015 Total | % of 2014 Total | Panasonic | 4552 | 2726 | 40% | 41% | BYD | 1652 | 461 | 14% | 7% | LG Chem | 1432 | 886 | 13% | 13% | AESC | 1272 | 1620 | 11% | 25% | Mitsubishi/GS Yuasa | 600 | 451 | 5% | 7% | Samsung | 504 | 314 | 4% | 5% | Epower | 489 | NA | 4% | – | Beijing Pride Power | 397 | 121 | 3% | 2% | Air Litium (Lyoyang) | 283 | NA | 2% | – | Wanxiang | 268 | NA | 2% | – | TOTAL | 11449 | 6579 | 100% | 100% |
Друге місце посідає BYD з 1,652 МВт акумуляторів, проданих в 2015 році – це дуже високий показник – у 2014-му він становив всього 461 МВт-год. В порівнянні з 6% в 2014 році, компанія збільшила свою частку на ринку до 14% в 2015 році. LG Chem зайняв третю позицію, з 1,432 МВт-год літій-іонних акумуляторів, проданих протягом минулого року – в порівнянні з 886 МВт-год в 2014-му. Частка ринку залишається на рівні 12%. LG Chem є постачальником для гібридних Chevy Volt і скоро буде постачальником для Chevy Bolt, а також компанія поставляє акумулятори для численних менш популярних електромобілів і гібридів. Компанія AESC, спільний проект між NEC і Nissan, продовжує втрачати частку (12% (!) щороку), з з падінням продажу електрокара Leaf і аутсорсингових акумуляторів Nissan, отож мабутнє їхньої спільної співпраці виглядає похмурим. У швидко зростаючому ринку акумуляторів Японії (GS Yuasa / Mitsubishi) продажі зросли скромними темпами. Вони гальмуються невеликим об'ємом акумуляторів, які має гібридний автомобіль Outlander. Samsung, що має партнерські стосунки з BMW і FIAT, підвищив продажі, побивши торішній результат з великим відривом, хоча цього було недостатньо, аби завоювати значну частку ринку. Epower є першим із серії невеликих виробників китайських акумуляторів в нижній частині рейтингу, з Beijing Pride Power на сходинці № 8, Air Litium (Lyoyang) (постачальник Kandi) на № 9 і Wanxiang на 10 місці. Цікавий факт, що всі вони збільшили частку відносно попереднього року. Розвиток подій в майбутньому прогнозує тривале зростання китайського сектору, запуск Tesla Model 3 і початок виробництва в Tesla / Panasonic Gigafactory. http://ecotown.com.ua/ Читати також: Nissan, Tesla і BYD: названі найбільші виробники електромобілів за підсумками 2015 року Вітер переміг атом: потужності вітрової енергетики перевищили потужності ядерної енергетики Замкнутый круг: Украина теряет производство и экспорт Швеция станет первой в мире страной, которая полностью откажется от нефти и газа Крах бюджетної політики: розмір субсидій перевищив прожитковий мінімум |