" />
Топ-10 виробників акумуляторів для електромобілів 2015 року
05.04.2016

ImageПідсумкові цифри продажів акумуляторів для електромобілів за 2015 рік показують, що компанія Panasonic утримує першість, а BYD і LG Chem продовжують зростати, пише Сlean technica.

Image

Продаж літій-іонних акумуляторів Panasonic за рік склав 4,552 мегават-годин (МВт-год). Ця цифра показує досить стрімке зростання у порівнянні з 2014 роком – коли компанією було продано 2726 МВт акумуляторів. Частка компанії на ринку залишається на рівні близько 38%.

Причиною першості Panasonic на ринку в значній мірі є партнерство компанії з Tesla Motors, а також відносно великі розміри пакету акумуляторів, які використовуються в Tesla Model S і Model X.

 

Battery Producer

2015 (MWh)

2014 (MWh)

% of 2015 Total

% of 2014 Total

Panasonic

4552

2726

40%

41%

BYD

1652

461

14%

7%

LG Chem

1432

886

13%

13%

AESC

1272

1620

11%

25%

Mitsubishi/GS Yuasa

600

451

5%

7%

Samsung

504

314

4%

5%

Epower

489

NA

4%

Beijing Pride Power

397

121

3%

2%

Air Litium (Lyoyang)

283

NA

2%

Wanxiang

268

NA

2%

TOTAL

11449

6579

100%

100%

 

Друге місце посідає BYD з 1,652 МВт акумуляторів, проданих в 2015 році – це дуже високий показник – у 2014-му він становив всього 461 МВт-год. В порівнянні з 6% в 2014 році, компанія збільшила свою частку на ринку до 14% в 2015 році.

LG Chem зайняв третю позицію, з 1,432 МВт-год літій-іонних акумуляторів, проданих протягом минулого року – в порівнянні з 886 МВт-год в 2014-му. Частка ринку залишається на рівні 12%. LG Chem є постачальником для гібридних Chevy Volt і скоро буде постачальником для Chevy Bolt, а також компанія поставляє акумулятори для численних менш популярних електромобілів і гібридів.

Компанія AESC, спільний проект між NEC і Nissan, продовжує втрачати частку (12% (!) щороку), з з падінням продажу електрокара Leaf і аутсорсингових акумуляторів Nissan, отож мабутнє їхньої спільної співпраці виглядає похмурим.

У швидко зростаючому ринку акумуляторів Японії (GS Yuasa / Mitsubishi) продажі зросли скромними темпами. Вони гальмуються невеликим об'ємом акумуляторів, які має гібридний автомобіль Outlander.

Samsung, що має партнерські стосунки з BMW і FIAT, підвищив продажі, побивши торішній результат з великим відривом, хоча цього було недостатньо, аби завоювати значну частку ринку.

Epower є першим із серії невеликих виробників китайських акумуляторів в нижній частині рейтингу, з Beijing Pride Power на сходинці № 8, Air Litium (Lyoyang) (постачальник Kandi) на № 9 і Wanxiang на 10 місці. Цікавий факт, що всі вони збільшили частку відносно попереднього року.

Розвиток подій в майбутньому прогнозує тривале зростання китайського сектору, запуск Tesla Model 3 і початок виробництва в Tesla / Panasonic Gigafactory.

http://ecotown.com.ua/

Читати також:

Nissan, Tesla і BYD: названі найбільші виробники електромобілів за підсумками 2015 року

Вітер переміг атом: потужності вітрової енергетики перевищили потужності ядерної енергетики

Замкнутый круг: Украина теряет производство и экспорт

Швеция станет первой в мире страной, которая полностью откажется от нефти и газа

Крах бюджетної політики: розмір субсидій перевищив прожитковий мінімум

 
< Пред.   След. >
2007-2016 Сайт Деньга создан чтобы помочь Вам достичь материального благополучия. Материалы сайта раскрывают тематики Инвестиции, Создание собственного бизнеса, Карьерный рост, Образование. Ресурс ориентирован на украинскую аудиторию, но может быть полезен всем. Редакция не несет ответственности за достоверность информации, опубликованной в рекламных материалах. Использование материалов Деньга разрешено только при наличии активной ссылки на главную страницу портала www.denga.com.ua