В інтернеті все більше способів використовується для залучення саме зацікавлених клієнтів до певної сфери. І такий прийом називається контекстна реклама ціна якої залежить від галузі і самого об’єму роботи. Подібний генератор продажів допомагає налаштувати рекламу по інтересам, тим самим збільшити чисельність потенційних покупців.
Як працює контекстна реклама
Подібна реклама не є нав’язливою, тому клієнт сам вирішує переходити на сайт чи ні, але такий спосіб допомагає привернути до себе увагу.
Такі оголошення можна зустріти в різних пошукових системах: Google, Яндекс, Bing. Сам принцип подібної реклами досить простий: користувач задає запит в пошуковій системі. А при створенні контекстної реклами готується подібний, і якщо вони співпадають – оголошення з’явиться на екрані.
Оплата за такий спосіб нараховується тільки якщо користувач натиснув на рекламу (перейшов на сайт). Такі налаштування можуть бути одноразовою функцією або ж на постійній основі (послуги просування рекламних кампаній).
Види контекстної реклами
Подібний спосіб просування в інтернеті має декілька видів, а саме:
- пошукова реклама (текстове або товарне оголошення, де пропонуються товари та послуги);
- медійна або банерна (банери та оголошення на сайтах подібної тематики);
- відео-реклама (вставляється у відеоролики, може зустрічатися або на початку, або в середині відео на YouTube);
- реклама в пошті (рекламні листи);
- реклама товарів при пошуку (картки з товарами з’являються при пошуку в системі).
Звісно, вид реклами підбирається в залежності від конкретної сфери, та крім цього, варто пам’ятати і про те, що при комплексному використанні ефект буде кращим і більш результативнішим.
Що отримує клієнт, який замовив таку послугу
Перш ніж замовити контекстну рекламу, потрібно знайти відповідального та серйозного виконавця, і компанія Uaateam саме така. Головною сферою її роботи являється саме інтернет-маркетинг і боти, яких вони для цього використовують, не зашкодять ані сайту, який просувають, ані власному. Послуги для клієнта компанії Uaateam стануть помітними в таких аспектах:
- зростання продажів;
- сайт підніметься в списку пошукових систем;
- налаштування Google Shopping;
- охоплення (в медійній мережі реклама спрямована лише на потенційних клієнтів);
- ремаркетинг (продажі від ремаркетингу).
Як проходить просування
Перш ніж зайнятися самим просуванням конкретного сайту, професіонали компанії Uaateam діють по своїй схемі: вивчення продукту, аналіз сайтів конкурентів, збір семантики, групування ключових слів, складання оголошень, створення рекламних кампаній, перевірка та відстежування, запуск контекстної реклами.
Щоб бути впевненим в тому, що контекстна реклама спрацює, варто звертатися до фахівців з досвідом роботи. До того ж завжди можна скористатися одноразовим налаштуванням, і якщо буде помітний результат, тоді можна звернутися і за подальшою оптимізацією в Uaateam.