За підсумками фіскального року, який закінчився 31 березня, найбільшим рітейлером у світі став китайський гігант електронної комерції Alibaba Group.
Про це з посиланням на China Daily пише PaySpaceMagazine. Китайській корпорації минулого року вдалося обігнати американського гіганта Wal-Mart Stores. Про це свідчить інформація, опублікована на офіційному сайті китайського інтернет-гіганта. На сайті Alibaba минулого року обсяг торгових операцій склав 3 трлн юанів, або $475,89 млрд. Рекордний прибуток Alibaba показав, що світовий рітейл змістився з оффлайн в онлайн, ідеться в заяві компанії. «Нам знадобилося 13 років, щоб продемонструвати силу бізнес-моделі, яка відрізняється від підходу звичайних рітейлерів», − цитує прес-реліз China Daily. Згідно з підрахунками експертів, продажі на інтернет-майданчику Alibaba складають 10% від усього обсягу роздрібних продажів у Китаї. За прогнозами фахівців, обсяг роздрібних продажів Alibaba Group до 2020 року перевищить 6 трлн юанів, або $952 млрд, а клієнтська база сайту до цього часу буде налічувати близько 2 млрд людей. Читати також: Китайская Alibaba Group подала заявку на IPO в США Благодаря онлайну в мире становится все больше миллиардеров Оборот e-commerce в Западной Европе вырастет до €173,8 млрд Alibaba завоёвывает Америку Как посмотреть статистику поисковых запросов Google. |